🔥Promo Ramadhan, 60% DISKAUN

As seen on:

Mata sembab dan berkantung bukan lagi masalah. Sepasang mata yang segar dan tegang memberi kesan pada wajah.

Reviews (32)

“Mata saya memang nampak bengkak teruk. Hari-hari macam orang tak cukup tidur. Saya suri rumah je tapi malu la dengan cik suami. Tapi lepas je buat treatment haritu, memang berkesan. Dah tiada lagi bengkak, sembap dekat mata ni. Nampak muka ni macam orang muda-muda. Cik suami pun puji.” 

Puan Ina, 50 tahun.

“Walaupun sekarang saya masih 28 tahun, tapi mata macam orang tua nampak letih. Ia bukan saja buatkan wajah nampak tak bermaya, malah kelihatan lebih tua daripada usia dan Hanim sangat berpuas hati dengan rawatan di Marissa Aesthetic kerana memberi kesan Superb pada mata Hanim.” 

Cik Hanim, 28 tahun

Saya mengalami masalah eyebag ni sejak berusia 30 tahun.
Malu rasa setiap pagi nak masuk office. Macam-macam krim dah pakai tapi tak ada perubahan. Sama je.
Alhamdulilah tergerak hati nak buat rawatan di Marissa Aesthetic.
Sekarang semua puji mata dah cantik dan nampak muda dari usia 🙂

MARISSA  EYEBAG

akan memberikan anda sepasang mata yang menawan dan membuat anda lebih yakin.

Kami menggunakan teknologi terbaik yang bertindak secara instant dan meningkatkan jalinan kolagen dalam tempoh 20 minit. 

Kami bersyukur dapat menawarkan khidmat ini kepada anda kerana kami tahu inilah yang anda mahu kan selama ini.

Jika Anda Ingin Menghapuskan Eyebag, ☝️Anda Mesti Tonton Video DI BAWAH Hingga Selesai☝️

Berita baik!!!

KINI RAWATAN EYEBAG ADA PROMO DISKAUN TERHAD SEHINGGA 60% UNTUK 100 ORANG TERAWAL SAHAJA.

TAHNIAH! ANDA LAYAK!


Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. Isi borang di bawah cepat sebelum SESI PROMO habis!

    Lokasi Pilihan (*)

    CEPAT! Pendaftaran hari ini akan dapat RM10 lagi voucher tambahan!

    Marissa Aesthetics & Wellness Centre

    No. 26-G, Jalan Semenyih Sentral 4,
    Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
    Selangor, Malaysia.

    HOTLINE: 012-6691484

    Legal Disclaimer: Products or services offered on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found on this website are results that have been forwarded to us by users of Marissa Face Expert, and may not reflect the typical user’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.

    Scroll to Top