Kurus dan Langsing Dengan Mudah Bersama Program Inci Loss - Tak Perlu Diet dan Berlapar

Imej badan merupakan satu kepentingan bagi ramai orang masa kini, tidak kira para lelaki mahupun wanita. Bentuk dan saiz badan merupakan aset utama yang menyerlahkan kecantikan dan keyakinan untuk seseorang itu. Meskipun boleh mengabaikannya, tapi bagi mereka yang sangat mementingkan paras rupa, mereka tidak akan ambil mudah terhadap masalah yang dihadapi. Ramai yang mengakui ingin mendapatkan bentuk badan yang sempurna dan langsing supaya mereka berasa lebih berkeyakinan.
Tambahan pula isu-isu berkaitan bentuk dan saiz badan ini selalunya memberi tekanan emosi bagi mereka yang menghadapi badan yang bersaiz besar. Walaupun kerap bersenam dan mengamalkan diet yang sihat, masih amat sukar mencapai saiz badan yang memuaskan. Apatah lagi nak mencapai lengkung badan yang sempurna. Disebabkan itu ramai orang tertanya-tanya tentang informasi untuk kurus dan langsingkan bentuk badan.
Anda ditempat yang betul!! Tahniah kerana telah berjaya menjumpai laman yang akan membuat perubahan pada Bentuk Badan Anda
Seringkali bagi mereka yang berbadan besar kerap mendapat tekanan emosi dari disindir rakan sekerja, dipermainkan oleh keluarga, digurau senda oleh kawan-kawan dan lain-lain. Isu berkaitan saiz dan bentuk badan ini sangat sensitif. Ia kerap memberi tekanan emosi terutama apabila berhadapan dengan orang ramai. Disebabkan ini, kita terasa malu dengan penampilan sendiri dan keyakinan pada diri juga semakin menurun
JANGAN BIMBANG! KENALI PUNCA MASALAH SAIZ BADAN SEBELUM MERAWATNYA

Saiz Badan Masih Sama Walaupun Dah Cuba Macam-Macam?

Ada macam macam jenis diet, produk kurus, menggunakan korset yang viral sekarang ini. Persoalannya adakah cara-cara yang kami senaraikan dibawah ini sesuai dan berkesan untuk semua orang ataupun adakah ia tidak akan menjejaskan kesihatan dalam jangka masa panjang?
  • Diet Atkins
  • Diet Paleo
  • Diet Keto
  • Diet Sayur
  • Diet Pisang
  • Detox
  • Guna Korset
  • Makan Ubat Kurus

Hakikatnya ramai orang mengakui agak sukar untuk kurus dan mendapatkan badan langsing dengan sempurna walaupun dah cuba pelbagai cara. Jika berjaya turunkan berat badan pun, mungkin masih belum berjaya mendapatkan bentuk badan yang diidamkan ataupun ia mungkin juga berat akan naik balik selepas berhenti menggunakan cara diatas. Oleh itu nasihat kami sebelum mengamalkan apa-apa cara pun, segera lah dapatkan nasihat doktor dan pemeriksaan dari pakar perubatan estetik.

Apakah punca susah kurus dan langsing?

Mereka yang selalu mengalami masalah berat badan ini biasanya adalah disebabkan mempunyai gangguan metabolisme. Metabolisme rendah menjadikan mereka sukar untuk mengurangkan saiz  dan berat badan. Manakala salah satu sebab lagi adalah berpunca dari lemak selulit. Selulit merupakan pengumpulan lemak dibawah kulit membuatkan bahagian terjejas itu kelihatan seperti berlekuk dan tidak rata. Kemunculan selulit ini juga boleh dialami oleh wanita yang sangat kurus ya. Tidak mudah untuk hapuskannya melainkan dengan rawatan dari klinik estetik yang bertauliah.

DAPATKAN BANTUAN DOKTOR
KONSULTASI PERCUMA
HARI INI!

Ingin BANTUAN dari
Pakar Kecantikan Kami?

Konsultasi Percuma!

    Nama Penuh (*)

    No. Tel Bimbit (*)

    Emel (Jika ada)

    Kami Ada Cara Untuk Membantu Atasi Masalah Saiz Dan Bentuk Badan Anda! Hanya Dengan Program Inch-Loss

    Apakah Program Inch-Loss & Kelebihannya?

    Inch-Loss merupakan program rawatan pelangsingan dan penurunan berat badan yang diasaskan oleh Dr. Rushmini Maris untuk membantu mereka yang susah untuk mendapatkan bentuk badan sempurna serta menurunkan berat badan. Kaedah rawatan yang disyorkan adalah mengikut pada masalah yang dihadapi supaya dapat dirawat dengan mudah, cepat dan berkesan. Rawatan ini tidak menyakitkan, ia bertujuan untuk memecahkan lapisan lemak bawah kulit tanpa sebarang ketidak selesaan. Rawatan ini juga hanya boleh dilakukan oleh Doktor Pakar Kecantikan yang bertauliah.
    • ✅Membuang lemak berlebihan

    • ✅Menurunkan saiz dan berat badan

    • ✅Mendapatkan lengkung badan yang sempurna

    • ✅Mengempiskan perut, dagu berlapis, punggung, peha dan lengan

    • ✅Meratakan kulit bahagian tertentu kemudian menjadikan kulit lebih tegang dan licin

    • ✅Meningkatkan tahap metabolisma dan membuka suis metabolisma yang malap

    • ✅Menghapuskan selulit di bahagian terjejas seperti dagu berlapis, pinggang, peha, punggung, lengan dan perut

    Kaedah Rawatan Inch-Loss

    KAEDAH TERAPI ENZIM

    • Terapi enzim ialah kaedah meningkatkan aktiviti enzim dengan penambahan bahan yang dipanggil koenzim atau kofaktor. Koenzim dan kofaktor terdiri daripada vitamin dan garam mineral yang terdapat dalam makanan tertentu. Vitamin B Kompleks contohnya merupakan koenzim bagi lebih 200 enzim. Dengan kehadiran vitamin ini tubuh kita boleh bekerja dengan baik dan sihat. Magnesium pula merupakan kofaktor bagi lebih 300 enzim yang penting. Kekurangan enzim menjadikan tubuh lemah dan lesu kerana enzim tidak mampu bekerja, penambahan vitamin dan mineral sebegini sering menjadikan seseorang lebih sihat dan aktif.

    KAEDAH LIPOSCULPTURE

    • Liposculpture ialah proses mencairkan sel lemak dengan mesin khas. Kaedahnya mudah dan pantas. Tiada kesan sampingan dan anda boleh mendapatkan bentuk tubuh yang anda idamkan. Rawatan ini sangat sesuai untuk membentuk tubuh. Lemak keras dan degil yang tidak hilang walaupun aktif bersenam dan menjaga pemakanan dapat dibuang menggunakan kaedah rawatan ini. Apabila lemak keras ini dibuang, maka bahagian badan akan lebih terbentuk.

    KAEDAH LASER LIPOLISIS

    • Lipolisis menggunakan tenaga laser untuk memecahkan sel-sel lemak, mengurangkan jumlah tisu lemak. Proses ini juga dikatakan untuk menegangkan kulit di kawasan yang terjejas di mana rawatan itu digunakan. Anda mungkin mendapati kulit anda lebih licin dan lebih ketat berbanding sebelum ini.
    SERTAI PROGRAM INCH-LOSS KURUS & LANGSING BERSAMA PAKAR KECANTIKAN MARISSA AESTHETIC

    Kenapa buat Rawatan Di Marissa?

    >Marissa Aesthetic & Wellness merupakan Klinik Estetik yang menjadi Pilihan Utama di Malaysia dan telah beroperasi sejak tahun 2006. Kami ada lebih 11 cawangan di Seluruh Malaysia dan ribuan testimoni serta pelanggan yang telah berpuas hati dengan rawatan ini.

    >Berpengalaman lebih 15 tahun dalam menawarkan pelbagai rawatan lengkap yang berkualiti dan telah menghasilkan kesan yang menakjubkan pada ribuan pelanggan.

    >Rawatan dikendalikan oleh Doktor Pakar. Prosedur sangat rapi dan teliti.

    >Pakar Kecantikan Marissa Aesthetic & Wellness sangat mesra, cekap, berpengalaman dan boleh membantu memberi konsultasi tepat terhadap masalah yang di hadapi.

    >Treatment yang Selamat & Berkesan

    >Alatan medikal yang lengkap dan berteknologi tinggi.

    Dr. Rushmini Maris
    Semakin Kurus Semakin Ramai Puji Cantik!

    Lihat Apa Kata Mereka?

    Kawan saya ni yang rekemen Marissa Aesthetic katanya ada rawatan yang boleh kecilkan pinggang dan peha saya, jadi saya cuba sajalah. Sebab dia dah buat itu hari. Alhamdulillah, berkesan untuk saya dan saya puas hati.
    Puan Maznah
    Pelanggan Marissa Aesthetic
    Badan saya biasa-biasa je tak gemuk tak juga kurus, tapi besar bahagian paha. Bila ada paha besar, bentuk badan jadi macam bentuk buah pir. Lepas sahaja selesai rawatan bahagian peha saya makin mengecil dan kurang seminggu membentuk balik jadi rata dan licin.
    Puan Aina
    Pelanggan Marissa Aesthetic
    BAYANGKAN JIKA ANDA JUGA BERJAYA SEPERTI MEREKA?
    Tunggu Apa Lagi, Tamatkan Kerisauan Anda Hari Ini!
    Jom Dapatkan Bentuk Badan Yang Diidamkan. Marissa Ada Solusinya
    Terhad Untuk Mereka Yang Betul-Betul Nak Cantik Dengan Cepat & Selamat

    DAPATKAN BANTUAN DOKTOR PAKAR MARISSA HARI INI!

    5 0
    Bilangan Pelanggan Yang Berpuas Hati Dengan Rawatan Ini

      Nama Penuh (*)

      No. Tel Bimbit (*)

      Emel (Jika ada)

      Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the surgical procedure may vary from one person to another. Terms and condition apply.