Hapuskan masalah vagina yang kembang

Mons pubis adalah kawasan tisu lemak yang menutupi tulang kemaluan pada lelaki dan wanita, walaupun ia lebih menonjol pada wanita. Ia memainkan peranan penting dalam rembesan feromon yang bertanggungjawab untuk tarikan seksual.

Masalah ini sulit bagi wanita tetapi mudah dengan marissa

Tahukah anda??

Mons pubis adalah daerah yang menonjol berisi lemak dan terletak di atas lubang vagina dan di atas tulang kemaluan. Pada daerah ini tumbuh rambut ikal yang pada wanita biasanya berbentuk segitiga. Setiap wanita memiliki variasi bentuk mons pubis dan berbeda-beda.  Anda merasa keluhan mons pubis menonjol dirasa sangat mengganggu dan sangat memalukan.

Bahagian vagina menjadi kembang kerana terhasil nya lemak fibroseptal yang berjaring dan kembang. Anda bayang kan telur yang di pukul kembang.begitu lah rupanya lemak fibroseptal ini. Lemak ini keras dan memegang kulit sehingga terjadinya kulit kembang dan lipatan sehingga terjadi nya kedutan dan juga pengembangan .maka ia harus di rawat segera

KINI TIDAK PERLU RISAU LAGI!!
PAKAR KAMI BERSEDIA UNTUK BANTU CAPAI IMPIAN ANDA

Jom kembalikan imej anak dara
dengan rawatan monspubis
yang terbaik
hanya di Marissa Aesthetic

Kenali pakar kulit anda

Dr Rushmini Marissa adalah :

  • Doktor Pakar Penegangan Wajah (LiftUp Specialist)
  • Doktor Pakar Estetik Berpengalaman
  • Mempunyai Klinik Antiageing
  • Mempunyai Spa Antiageing (Marissa Aesthetic) > 10 cawangan di seluruh Malaysia

Dr Rushmini Maris Binti Ismail merupakan seorang doktor yang berkelulusan dari Kolej Perubatan Kasturba, India (MBBS) pada tahun 1997. Beliau memulakan kerjayanya dengan berkhidmat di beberapa klinik-klinik dan hospital-hospital kerajaan dan swasta sebelum membuka kliniknya sendiri 15 tahun yang lalu.

Beliau memulakan dengan membuka klinik pesakit luar. Setiap hari beliau didatangi oleh pesakit-pesakit yang mempunyai pelbagai jenis penyakit. Beliau juga melihat ramai orang yang sudah berusia mempunyai penyakit yang kronik dan memerlukan bantuan orang lain untuk hidup. Dari situ, beliau mendapat ilham untuk mengkaji dengan lebih mendalam berkaitan penyakit penuaan.

Berasaskan minat yang mendalam di dalam bidang aesthetic dan perubatan anti-penuaan beliau menyambung pelajaran ke peringkat Masters dan berjaya mendapat Ijazah Master Anti-Aging & Regenerative Medicine di UCSI, KL. Beliau juga mendapat persijilan dari universiti dan pusat latihan di Germany, Bulgaria, Bangkok dan Singapura. Setelah tamat pengajiannya, pada tahun 2013, beliau membuka sebuah pusat kecatikan dan anti-penuaan sendiri. Tujuan beliau adalah untuk memberi kesedaran kepada semua orang tentang kepentingan kesihatan dan kecantikan. Selain itu, ia juga bertujuan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang kepentingan hormon untuk tubuh badan yang sihat dan cergas.

Kerana keaktifan beliau dalam memperkenalkan rawatan anti-penuaan, Dr. Rushmini Maris sering dijemput untuk memberi ceramah kesihatan dan kecantikan di organisasi-organisasi kerajaan dan juga swasta antaranya Malaysia Airlines (MAS), Persatuan-Persatuan, dan juga Universiti-universiti tempatan. Selain itu, beliau juga sering dijemput sebagai penceramah tetap di Radio KL pada setiap hari Khamis, dan beberapa kali dijemput sebagai tetamu jemputan WHI di TV3, SOAL WANITA di TV Al-Hijrah dan FEMINA di TV1. Dr Rushmini juga sangat aktif dalam menjalankan bengkel-bengkel dan ceramah-ceramah kesihatan dan kecantikan di klinik. Beliau juga giat menulis artikel-artikel yang berkaitan kesihatan dan kecantikan. Selain menulis artikel, beliau juga terkenal dengan bukunya yang bertajuk “Catatan Kehamilan” yang di ulang cetak beberapa kali.

Selepas rawatan monspubis anda kembali yakin dan selesa kerana body sudah seperti anak dara.

As Seen On

Artikel Surat Khabar

Apa Kata Pelanggan?

“Doc, saya nak kongsi cerita saya lepas saya buat rawatan monspubis. Jujur saya akui, sebelum buat rawatan ni, saya rasa tak bertenaga dan memang tak konfiden nak berdepan dengan suami. Saya malu doc. Padahal usia saya baru 35 tahun, tapi rasa dah macam umur 50 tahun. Lepas buat rawatan ni, memang perubahannya sangat ketara. Saya sangat berterima kasih kepada doc kerana memperkenalkan rawatan monpubis ini pada saya” – Liana, 35 tahun.

“Selepas buat rawatan monspubis ni, saya rasa lebih yakin dan suami pun puji bukan main. Rumah tangga pun lebih bahagia sekarang. Thank you doc”. – Zarina, 44 tahun.

“Jujur dulu saya malu sangat nak pakai baju tight in. Bila pakai baju macam tu lalu je orang asyik pandang. Rasa tak selesa. Tapi sekarang tidak lagi selepas buat rawatan monspubis di marissa aesthetic. – Lailatul, 27 tahun.

“Rawatan kat Marissa memang Special. Memang tak de kat tempat lain. Kesan pon sangat cepat dan memuaskan. 2 minggu lepas saya buat rawatan ni sebab saya dah tak tahan bila kawan-kawan selalu persendakan wajah saya yang selalu nampak sedih, tak ceria. Saya hanya mampu tersenyum kelat walaupun hati menangis. Saya nekad membuat rawatan ini di Marissa selepas ternampak iklan rawatan ini. Hari ini genap 2 minggu saya buat, muka memang nampak perubahan yang ketara.” – Karmila, 37 tahun.

Hilangkan Kerisauan Anda Sekarang!

HOW TO GET THERE

Borang Rawatan
Monspubis

Isi butiran di bawah dan klik butang Hantar.

Kami akan menghubungi anda untuk mengesahkan sesi konsultasi. Cepat! Sesi promo adalah terhad!

    Lokasi Pilihan (*)

    Marissa Aesthetics & Wellness Centre

    No. 26-G, Jalan Semenyih Sentral 4,
    Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
    Selangor, Malaysia.
    HOTLINE: 013-244 8484

    Legal Disclaimer: Products or services offered on this website is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Testimonials found on this website are results that have been forwarded to us by users of drruhminimaris.my, and may not reflect the typical user’s experience, may not apply to the average person and are not intended to represent or guarantee that anyone will achieve the same or similar results.
    Scroll to Top