PUNGGUNG TERBENTUK CANTIK DENGAN TEKNIK LIPOSCULPTURE. HANYA DI MARISSA AESTHETIC!

Kelebihan Liposculpture

  • Punggung Lebih Terbentuk

  • Menegangkan Punggung

  • Bentuk Badan Lebih Cantik

  • Rawatan Tidak Menyakitkan

  • Doktor Yang Berpengalaman

JOM BOOKING SLOT UNTUK SESI KONSULTANSI.

Apa Itu Liposculpture?

Liposculpture adalah satu prosedur yang tidak terlalu berbeza jika dibandingkan dengan liposculpting yang lebih dikenali. Dalam liposculpting, seperti namanya, adalah teknik liposuction yang lebih canggih yang mengalihkan lemak pada bahagian yang tidak diingini kepada bahagian tubuh yang lebih sesuai agar kadaran badan kelihatan lebih cantik terbentuk. Prosedur ini akan menghasilkan bentuk badan yang lebih cantik dengan proposi yang lebih seimbang pada setiap bahagian. Untuk mendapatkan bentuk tubuh idaman memerlukan pakar untuk mendapatkan kadaran yang sesuai dan pakar akan menentukan kadaran tubuh supaya kelihatan lebih menawan. Lemak pada bahagian yang tidak di ingini akan di alihkan kepada bahagian yang lebih sesuai

Bentuk Badan Menawan Dengan Proposi Yang Sesuai?

Mempunyai bahagian punggung yang cantik terbentuk menjadi idaman setiap wanita. Dengan rawatan liposculpture hal ini dapat dilaksanakan. Dengan rawatan ini pakar kami akan menggunakan teknik yang bersesuaian untuk menghasilkan bentuk punggung yang cantik dengan proposi yang sesuai untuk anda. Ini kerana untuk menghasilkan bentuk tubuh yang ideal, bentuk tubuh secara keseluruhan perlulah diambil kira, terutamanya pada bahagian punggung

Kelebihan Liposculture di Marissa Aesthetic

  • Tidak menyakitkan

  • Hasil yang baik dan cepat

  • Tidak perlu masuk ke hospital untuk menjalani rawatan

  • Tiada parut yang merosakkan kulit

  • Boleh pergi bekerja seperti biasa sejurus menjalani rawatan

  • Satu rawatan sahaja sudah berkesan tidak perlu berkali-kali melakukannya

  • Selepas rawatan tiada kesan bengkak yang ketara

Maria

Rasa teruja sangat dengan rawatan di Marissa Aesthetic. Dengan kepakaran yang di sediakan, sangat membantu saya untuk dapatkan tubuh idaman yang selalu saya dambakan selama ini. Hasilnya, bukan sahaja saya kelihatan lebih menarik tetapi badan saya tak ubah persis badan anak dara berumur 20an. Bentuk badan saya kelihatan jauh lebih menarik daripada badan saya sebelum ini. Memang sangat berbaloi tak perlu nak masuk pembedahan..barin je sejam tau-tau dah pun siap. – Maria

Maria
Alesya

Seronok tak terkata! Saya bukan lagi orang yang sama macam dulu. Saya bukan lagi gadis biasa yang nampak tua, orang pun tak pandang. Rasa macam dapat hidup baru dan rasa diperhatikan selalu, semua ney gara-gara bentuk badan yang “letops” lepas dapatkan rawatan liposculture di Marissa Aesthetic..kalau tak badan straight je macam tong dram orang kata, memang takda shape langsung. Sekarang jalan mana-mana pun pasti orang menoleh dua kali, rasa bangga sangat dalam hati. Berjumpa dengan pakar Marissa Aesthetic dan buat rawatan memang pengalaman paling manis dalam hidup, tak sangka hidup saya berubah 360darjah. Tengok badan sendiri pun jatuh cinta berkali-kali. Pada pendapat saya setiap wanita berhak untuk tampil cantik dan yakin setiap masa – Alesya

Alesya
Isabella

Pengalaman di Marissa Aesthetic memang sangat menakjubkan. Ia bermula apabila saya berjumpa dengan pakar kecantikan Dr Rushmini untuk mendapatkan khidmat nasihat. Pengalaman beliau yang luas dalam bidang kecantikan memang sangat meyakinkan saya untuk melakukan prosedur liposculture ni. Saya di sambut mesra dan diterangkan secara terperinci tentang rawatan ini, terus saya bersetuju untuk membuat rawatan liposcuplture di bahagian punggung ..untuk mengurangkan bahagian yang kurang menarik dan menjadikan bentuk badan dan punggung yang lebih menarik. – Isabella

Isabella

Nak tahu caranya??

Jom isi borang yang disediakan di bawah, kemudian konsultan akan menghubungi anda untuk booking appointment. Sebelum melakukan proses Lipo Sculpture, anda akan membuat body scan analysis untuk tahu jumlah lemak yang ada pada bahagian-bahagian tertentu.

Pilihan Lokasi (*)

Terms and Condition Apply

Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the procedure may vary from one person to another.

© 2015 - 2019 Marissa Health & Beauty Sdn Bhd. Hakcipta Terpelihara.