Dapatkan Kupon Diskaun RM50

Teknik Serdev: Rahsia Jadikan Penampilan Jauh Lebih Muda Dari Usia Sebenar! Hasilnya – Wajah 10 Tahun Lebih Muda!

Slot Sesi Konsultasi Serdev PERCUMA di Kini Dibuka!

Atau scroll ke bawah untuk baca lebih info.

“Pukau” Orang Sekeliling Anda Dengan Wajah Flawless, Terbentuk & Kelihatan 10 Tahun Lebih Muda – Hanya Dengan Satu Sesi Sahaja!

“Wow! Mama pergi mana tadi? Ajaibnya! Tadi keluar nampak mama macam biasa je, sekarang dah balik nampak mama 10 tahun lebih muda lah…”
Pn. Azilah, 47 tahun
Surirumah

Di atas merupakan antara feedback pelanggan rawatan Serdev di Marissa yang lepas.

Borang Sesi Konsultasi Serdev

    Lokasi Pilihan (*)

    Dah letih cuba produk dan rawatan yang tak berkesan?

    Nak wajah kembali muda, terbentuk dan glowing?

    Ya, saya NAK!

    Apa Itu Teknik Serdev?

    Gambar: Teknik Serdev

    Teknik Serdev dicipta oleh seorang pakar berbangsa Bulgaria bernama Dr Nicholay Serdev. Teknik ini bertujuan untuk mengangkat otot wajah. Hasilnya wajah akan menjadi lebih tegang dan tampak jauh lebih muda dari usia asal seseorang. Teknik Serdev ini tidak meninggalkan parut kerana ia mengangkat wajah dengan teknik khas melalui lubang yang sangat kecil.

    Bila Nampak Kesan?

    Kesan teknik serdev dapat dilihat dengan serta-merta dan hasilnya bertahan sehingga sepuluh tahun. Doktor terlatih Marissa mengambil masa selama lebih kurang sejam untuk melakukan rawatan teknik Serdev ini. Berbeza dengan rawatan lain, teknik Serdev ini tidak menyakitkan.

    Ia tidak memerlukan masa yang panjang dan tidak memerlukan pembedahan. Hasilnya amat memuaskan. Ia boleh digunakan untuk mengangkat kening, pipi dan juga menegangkan kawasan rahang. Rawatan ini juga dicipta untuk mengurangkan kenduran di wajah dan bahagian-bahagian badan yang menggeleber.

    Serdev: Teknologi Kecantikan Terkini

    Teknologi Serdev sebenarnya tidak rumit, tidak menyakitkan dan hanya mengambil masa lebih kurang sejam dengan menggunakan kepakaran dan benang medikal berkualiti tinggi.

    Benang medikal khas bermutu tinggi yang digunakan ini mengandungi probiotik, vitamin C, kolagen, fiber dan lain-lain. Rawatan tanam benang ini dilakukan untuk menegangkan kulit dengan memasukkan benang ke dalam wajah. Kemudian benang tersebut akan ditarik ke atas dan diketatkan untuk mengangkat wajah.

    Benang itu akan diserap pada kulit wajah dan akan merangsang kulit untuk menghasilkan kolagen. Tujuan rawatan ini adalah untuk hilangkan tanda-tanda penuaan di wajah seperti garis halus, kedutan dan wajah yang ‘kendur’ supaya nampak lebih segar dan muda.

    Siapakah Yang Sesuai?

    Rawatan ini selalunya dilakukan pada orang berumur 35 hingga 65 tahun. Matlamat rawatan Serdev ini adalah untuk mengekalkan keremajaan wajah. Jadi lebih awal anda melakukannya maka lebih cepat anda dapat mengatasi tanda-tanda penuaan. Calon yang ideal ialah orang yang muka dan lehernya sudah mula kendur atau sudah menampakkan tanda-tanda penuaan.

    Aplikasi Teknik Serdev

    Rawatan ini amat berkesan untuk:

    • Menguatkan otot

    • Mengangkat otot agar tidak kendur

    • Jadikan kulit lebih tegang

    Orang ramai yang ingin mendapatkan teknik Serdev dinasihatkan berjumpa dengan doktor kecantikan yang bertauliah seperti Dr Rushmini Maris Ismail.

    Siapa Dr Rushmini Marisa?

    Dr Rushmini Marisa adalah:

    • Doktor Pakar Penegangan Wajah (LiftUp Specialist)
    • Doktor Pakar Estetik Berpengalaman
    • Mempunyai Klinik Antiageing
    • Mempunyai Spa Antiageing (Marissa Aesthetic) > 10 cawangan di seluruh Malaysia

    Dr Rushmini Maris Binti Ismail merupakan seorang doktor yang berkelulusan dari Kolej Perubatan Kasturba, India (MBBS) pada tahun 1997. Beliau memulakan kerjayanya dengan berkhidmat di beberapa klinik-klinik dan hospital-hospital kerajaan dan swasta sebelum membuka kliniknya sendiri 15 tahun yang lalu.

    Beliau memulakan dengan membuka klinik pesakit luar. Setiap hari beliau didatangi oleh pesakit-pesakit yang mempunyai pelbagai jenis penyakit. Beliau juga melihat ramai orang yang sudah berusia mempunyai penyakit yang kronik dan memerlukan bantuan orang lain untuk hidup. Dari situ, beliau mendapat ilham untuk mengkaji dengan lebih mendalam berkaitan penyakit penuaan.

    Berasaskan minat yang mendalam di dalam bidang aesthetic dan perubatan anti-penuaan beliau menyambung pelajaran ke peringkat Masters dan berjaya mendapat Ijazah Master Anti-Aging & Regenerative Medicine di UCSI, KL. Beliau juga mendapat persijilan dari universiti dan pusat latihan di Germany, Bulgaria, Bangkok dan Singapura. Setelah tamat pengajiannya, pada tahun 2013, beliau membuka sebuah pusat kecatikan dan anti-penuaan sendiri. Tujuan beliau adalah untuk memberi kesedaran kepada semua orang tentang kepentingan kesihatan dan kecantikan. Selain itu, ia juga bertujuan untuk memberi kesedaran dan pengetahuan tentang kepentingan hormon untuk tubuh badan yang sihat dan cergas.

    Kerana keaktifan beliau dalam memperkenalkan rawatan anti-penuaan, Dr. Rushmini Maris sering dijemput untuk memberi ceramah kesihatan dan kecantikan di organisasi-organisasi kerajaan dan juga swasta antaranya Malaysia Airlines (MAS), Persatuan-Persatuan, dan juga Universiti-universiti tempatan. Selain itu, beliau juga sering dijemput sebagai penceramah tetap di Radio KL pada setiap hari Khamis, dan beberapa kali dijemput sebagai tetamu jemputan WHI di TV3, SOAL WANITA di TV Al-Hijrah dan FEMINA di TV1. Dr Rushmini juga sangat aktif dalam menjalankan bengkel-bengkel dan ceramah-ceramah kesihatan dan kecantikan di klinik. Beliau juga giat menulis artikel-artikel yang berkaitan kesihatan dan kecantikan. Selain menulis artikel, beliau juga terkenal dengan bukunya yang bertajuk “Catatan Kehamilan” yang di ulang cetak beberapa kali.

    As Seen On

    Suasana Rawatan Marissa:

    Sesi konsultasi bersama Pakar

    Sesi rawatan

    Sesi feedback

    Kelebihan Rawatan Marissa

    Testimoni Rawatan Serdev

    “Saya cukup berpuas hati dengan rawatan yang diberikan kepada kulit muka saya. Memang WOW dengan usia dah 63 tahun tetapi bila saya balik anak saya cakap macam umur 36. Memang tip-top, terima kasih Marissa..” – Pn. Jamilah, 63

    “Doktor, beza umur saya dengan suami baru 3 tahun tapi muka saya muka saya nampak tua dari suami. Lepas saya buat rawatan Serdev di Marissa, suami pun puji nampak macam zaman muda-muda dulu.” – Puan Aina, 49

    “Rawatan Serdev Marissa memang Special. Memang tak de kat tempat lain. Kesan pon sangat cepat dan memuaskan. 2 minggu lepas saya buat rawatan ni sebab saya dah tak tahan bila kawan-kawan selalu persendakan wajah saya yang selalu nampak sedih, tak ceria. Saya hanya mampu tersenyum kelat walaupun hati menangis. Saya nekad membuat rawatan ini di Marissa selepas ternampak iklan rawatan ini. Hari ini genap 2 minggu saya buat, muka memang nampak perubahan yang ketara. Tak de lagi garis-garis di bahagian mulut, tak de lagi kedutan di dahi dan mata.” – Fatimah, 50

    Dengan kos rawatan yang murah, anda akan dapat hasil yang hebat!!

    Berita Baik!

    Jika anda TEMPAH ONLINE dengan mengisi borang di bawah, anda dapat RM50 lagi DISKAUN TAMBAHAN

    TAHNIAH! ANDA LAYAK!

    Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. Isi borang di bawah cepat sebelum PROMO habis!

    Borang Sesi Konsultasi Serdev

    Isi butiran di bawah dan klik butang Hantar.
    Kami akan menghubungi anda untuk mengesahkan sesi konsultasi. Cepat! Sesi promo adalah terhad!

      Lokasi Pilihan (*)

      Scroll to Top