ANDA RASA SUSAH UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN?! HENTIKAN ALASAN

Dengan adanya rawatan khas untuk pelangsingan di Marissa Aesthetic, anda kini boleh mendapatkan tubuh badan idaman anda.

Kelebihan Rawatan Terapi Enzim

  • Dapat Susuk Tubuh Badan Yang Diidamkan

  • Miliki berat badan yang ideal mengikut BMI

  • Lebih Sihat, Segar Dan Bertenaga

  • Tampil lebih berkeyakinan dengan imej baru

  • Mampu menggayakan pelbagai jenis fesyen dengan lebih yakin

KAMI INGIN BANTU ANDA LANSING DENGAN HARGA PROMO TERHAD

APA ITU TERAPI ENZIM?

Terapi enzim ialah kaedah meningkatkan aktiviti enzim dengan penambahan bahan yang dipanggil koenzim atau kofaktor. Koenzim dan kofaktor terdiri daripada vitamin dan garam mineral yang terdapat dalam makanan tertentu. Vitamin B Kompleks contohnya merupakan koenzim bagi lebih 200 enzim. Dengan kehadiran vitamin ini tubuh kita boleh bekerja dengan baik dan sihat. Magnesium pula merupakan kofaktor bagi lebih 300 enzim yang penting. Kekurangan enzim menjadikan tubuh lemah dan lesu kerana enzim tidak mampu bekerja, penambahan vitamin dan mineral sebegini sering menjadikan seseorang lebih sihat dan aktif.

Pernahkan anda tahu apa itu Enzim? Apakah kepentingan enzim untuk tubuh badan kita? Apakah yang akan berlaku jika tubuh badan kita kekurangan enzim?

Enzim membantu dalam penjagaan kesihatan tubuh badan kita. Selain kepentingannya dalam proses pencernaan, enzim dapat digunakan untuk mendiagnosis dan mengubati penyakit. Namun tahukah anda, gaya hidup yang “sembarangan” dapat merosakkan dan mengurangi jumlah enzim dalam tubuh kita. Pengambilan secara berlebihan daging, telur, susu, dan ubat-ubatan, kurang minum, mengunyah terlalu cepat, meminum minuman beralkohol dan kafein, kurang bersenam, stress, serta merokok dapat mengurangi jumlah enzim dalam tubuh kita.

Setiap sel dan tisu mempunyai aktiviti dan peranannya tersendiri yang memerlukan perubahan berterusan dalam keadaan biokimianya. Enzim adalah pemangkin kepada aktiviti-aktiviti ini, memudahkan dan mempercepatkan proses sintetik dan analitik tertentu.

Soalan: Kononnya diet tapi badan macam tu jugak, mengapa jadi macam tu??

Jawapan: Kerana cara pemakanan kita sekarang sangat mencabar sistem penghadaman, menyebabkan kitaran anabolic dan kitabolic jadi tidak seimbang. Ia akan menjadi rosak dan menyebabkan lemak cenderung untuk berkumpul dan tidak mudah pecah.

Kelebihan Terapi Enzim Di Marissa

  • Rawatan Yang Tidak Menyakitkan

  • Doktor Dan Konsultan Yang Berpengalaman

  • Sesi Konsultasi Bersama Pakar Konsultan

  • Pusat Estetik Yang Telah Bertapak Lebih 10tahun

  • Boleh Bekerja Seperti Biasa Sejurus Selepas Rawatan

KESAN KEKURANGAN ENZIM DALAM BADAN

  • Berisiko mendapat penyakit metabolik
  • Berat badan tidak ideal
  • Mudah letih
  • Mudah rasa lapar
  • Tidak mampu bersenam
  • Masalah haid tidak menentu bagi wanita

KESAN-KESAN TERAPI ENZIM

1. Mereka yang berdiet tidak merasa lapar atau memuncak selera makan
2. Keinginan untuk makan menurun dan tidak lahap untuk makan meskipun berpuasa
3. Peningkatan metabolic membuatkan mereka selesa dalam kehidupan seharian
4. Tidur yang lebih berkualiti
5. Pergerakan usus lebih baik dan mudah membuang air besar
6. Kuku kelihatan merah dan tidak pucat
7. Kadar tekanan menurun
8. Masalah kulit dan fungi sembuh
9. Tidak merasa kebas
10. Kadar keletihan berkurangan
11. Rasa mengantuk berkurangan.
12. Lebih fokus pada aktiviti seharian
13. Kurang masalah kerap kencing terutama selepas makan berat
14. Lebih tenang dan tidak cepat marah
15. Tenaga yang lebih baik
16. Lebih gembira dalam aktiviti seharian

KAMI INGIN BANTU ANDA LANSING, DAPATKAN KONSULTASI PERCUMA

MEREKA SUDAH BERJAYA BUAT TERAPI ENZIM UNTUK KESIHATAN TUBUH BADAN MEREKA!

Kisah Fara

”Fara benci tengok cermin. Muka Fara bulat, kembang. Bila jumpa kawan kawan lama, dorang pun tak kenal Fara. Fara dulu pernah menang ratu cantik peringkat kampong. Bila dah gemuk ni muka nampak macam sembap, mata pun jadi sepet je. Tu bila jumpa kawan, ada yang tak cam Fara. Kadang tu bila dah gemuk, badan pun cepat letih. Sekarang dah buat rawatan terapi enzim, tak cepat rasa lapar walaupun tengah berdiet. Badan pun dah kurang rasa letih, lebih fokus buat kerja.”
Saksikan testimoni kami. Bukan Puan Fara seorang sahaja yang sudah pulih dari masalah yang membelenggu hidupnya malah beratus ratus orang lagi. Telah pun merasai nya.

VIDEO TESTIMONI RAWATAN ENZIM

BANYAK KELEBIHAN DALAM SATU RAWATAN JE! BOOKING SLOT UNTUK RAWATAN TERAPI ENZIM SEKARANG!

Jangan berlengah lagi. Hilangkan kerisauan anda sekarang. Dapatkan konsultasi percuma dengan mengisi borang di bawah.

HUBUNGI KAMI SEKARANG !

Rawatan Pilihan (*)

Lokasi Pilihan (*)

Terms and Condition Apply

Disclaimer: Marissa Aesthetic cannot guarantee specific results. All results, the recovery process and general satisfaction of the procedure may vary from one person to another.

© 2015 - 2019 Marissa Health & Beauty Sdn Bhd. Hakcipta Terpelihara.

Terima kasih! Pegawai kami akan menghubungi anda segera.

Isikan butiran di bawah dan tekan butang 'Hantar'.

Rawatan Pilihan (*)

Lokasi Pilihan (*)